TOPdesk Self Service Automator

TOPdesk Self Service Automator

Wil jij de voordelen ervaren van onze TOPdesk Self Service Automator?

Veel organisaties maken voor hun servicemanagement gebruik van TOPdesk. In TOPdesk kunnen medewerkers vanuit een selfservice portaal services aanvragen en incidenten melden.

IT-Value heeft een koppeling ontwikkeld tussen Ivanti Automation en TOPdesk. Deze gebruiksvriendelijke, zeer complete en efficiënte koppeling maakt het nu nog makkelijker jouw helpdesktickets en beheeractiviteiten te automatiseren. Deze koppeling is bi-directioneel. Aanvragen die binnenkomen in TOPdesk worden met Ivanti Automation snel, gestandaardiseerd en automatisch opgevolgd, uitgevoerd en geregistreerd. De voordelen hiervan zijn dat helpdesktickets sneller opgehaald kunnen worden en de backoffice meer tijd beschikbaar heeft voor andere projecten en activiteiten. Dit noemen we het shift left-principe.

Met deze koppeling helpen wij graag het IT-servicemanagementproces verder te optimaliseren.

Voordelen van de TOPdesk Self Service Automator

Door het inzetten van deze koppeling;

  • Ontlast je jouw servicedesk door veel voorkomende tickets te automatiseren. Denk hierbij aan het verlenen van rechten, aanvragen van applicaties, wachtwoorden resetten, etc.
  • Verhoog je de productiviteit van jouw medewerkers door de wachttijden te verlagen.
  • Vergroot je de dataveiligheid en ben je AVG-compliant door autorisaties te beheren en te automatiseren met Identity Director i.c.m. TOPdesk.
  • Vul je jouw TOPdesk automatisch aan met gegevens in assets, personen of gegevens vanuit een geautomatiseerd proces.
  • Verminder je de kans op menselijke fouten doordat tickets gestandaardiseerd en geautomatiseerd worden uitgevoerd en geregistreerd.
  • Worden alle activiteiten geregistreerd zodat jij in controle bent en aan de wet- en regelgeving kunt voldoen.

Powershell Module

Binnen PowerShell kun je eenvoudig onze module importeren. Nadat je de inloggegevens heeft opgegeven, kun je bijna alles ophalen bij TOPdesk dat je maar wilt. Van kaartjes tot mensen of zelfs toestemmingsgroepen. We hebben een lijst met 80+ functies om gegevens ‘op te halen’ en ‘in te stellen’. Het uploaden en downloaden van bijlagen is nu eenvoudig gemaakt met functies zoals New-TOPdeskAttachment en Get-TOPdeskAttachment. Met Ivanti Automation kunnen we TOPdesk de initiator van scripts maken, dit zorgt voor een gemakkelijke workflow om uw tickets te automatiseren.

Gehele documentatie

Onze PowerShell-module wordt geleverd met volledige documentatie als webpagina (HTML5). Op deze manier is het gemakkelijk om te navigeren en heb je alleen een browser nodig.

Ervaar de eerste voordelen binnen een week

Met onze Starterpack “TOPdesk Automation” bieden wij jou de mogelijkheid om snel en tegen aantrekkelijke voorwaarden de voordelen van de TOPdesk - Ivanti Automation integratie te ervaren. Voor de aanschaf van een licentie zijn slechts een aantal Ivanti-automatiseringslicenties vereist. Voor de installatie en configuratie zijn er nauwelijks middelen van jouw organisatie nodig. De implementatie van ons Starter Pack TOPdesk - Ivanti Automation duurt ongeveer 5 dagen.

IT-Value - TOPdesk Self Service Automator (Technische Demo)

Deze video laat één van de mogelijkheden van de koppeling zien.

Vraag een gratis demo aan!

Wil jij meer weten over onze oplossingen, neem dan contact met ons op. Wij laten je graag de mogelijkheden zien.

Meer nieuwsberichten

Ga naar de bovenkant