Ivanti
Ivanti is een multinationale softwarebedrijf gespecialiseerd in IT service management (ITSM), IT asset management (ITAM) en beveiligingssoftware oplossingen. Ivanti heeft een groot aanbod van producten en diensten die organisaties helpen bij het beheren en beveiligen van hun IT-assets, het automatiseren van IT-processen en het verbeteren van hun algehele IT-servicedelivery.
Met Ivanti’s oplossingen kunnen organisaties hun IT-processen efficiënter en effectiever beheren, waardoor ze kosten kunnen besparen, hun IT-servicedelivery kunnen verbeteren en hun IT-assets beter kunnen beveiligen. Dit kan bijdragen aan een grotere flexibiliteit, productiviteit en betrouwbaarheid van een organisatie.
Ivanti biedt ook een aantal andere producten en diensten, zoals endpoint management en software distributie, die een gecentraliseerde platform bieden voor het beheren en leveren van alle IT-assets en -diensten van een organisatie..
Ivanti Identity Partner EMEA
De afgelopen jaren heeft IT-Value veel geïnvesteerd in het opdoen van kennis van de Ivanti productenlijn. Dit heeft enkele jaren geleden geleid tot het behalen van de Ivanti EMEA Consultancy Partner of the Year award en vervolgens de Identity Partner of the Year award. IT-Value is de Ivanti Identity Partner voor heel EMEA (Europe, Middle- East and Africa) en wij kunnen zo goed als elke repetitieve taak of ieder proces automatiseren.
Lees hier onze Ivanti gerelateerde berichten
Hoeveel tijd besteed de helpdesk in uw organisatie aan herhaaldelijke helpdesktickets? Waarom kosten deze tijd? Hoe kunnen deze tickets anders opgepakt worden? Kan het probleem voorkomen worden? Of kunnen de gebruikers in staat worden gesteld het probleem zelfstandig, snel en ten alle tijden zelf op te lossen?
Veel bedrijven maken gebruik van een IT Service Managementoplossing zoals TOPdesk. Echter zien wij dat veel bedrijven hun IT Service Managementoplossing nog niet voor de volle 100% benutten. Hiermee bedoelen we niet de volledige inrichting van alle mogelijke modules, maar juist de optimalisering van de reeds ingerichte services.
Veel organisaties maken voor hun servicemanagement gebruik van TOPdesk. In TOPdesk kunnen medewerkers middels een self service portaal services aanvragen en incidenten melden. Maakt u ook gebruik van TOPdesk dan helpen wij u graag uw ITSM-proces verder te optimaliseren middels het shift left principe.