Ivanti: optimaliseer jouw IT-omgeving
Ivanti is een vooraanstaand internationaal softwarebedrijf dat gespecialiseerd is in IT-service management (ITSM), IT-asset management (ITAM) en beveiligingssoftware–oplossingen. De uitgebreide reeks producten en diensten van Ivanti helpt organisaties bij het beheren en beveiligen van hun IT-assets, het automatiseren van IT-processen én het verbeteren van de algehele IT-servicedelivery. Je kunt je voorstellen dat we trots zijn op ons partnerschap met hen.
Efficiënter en effectiever IT-beheer
Met Ivanti’s innovatieve oplossingen kunnen organisaties hun IT-processen efficiënter en effectiever beheren, wat resulteert in kostenbesparingen, verbeterde IT-servicedelivery en een verhoogde beveiliging van IT-assets. Dit draagt bij aan een grotere flexibiliteit, productiviteit en betrouwbaarheid van een organisatie.
Ivanti’s uitgebreide aanbod
Naast ITSM en ITAM biedt Ivanti ook andere waardevolle producten en diensten, zoals endpoint management en software distributie. Deze tools bieden een geïntegreerd platform voor het beheren en leveren van alle IT-assets en -diensten van een organisatie.
Ivanti Identity Partner EMEA
e afgelopen jaren heeft IT-Value aanzienlijk geïnvesteerd in het vergaren van diepgaande kennis over de producten van Ivanti. Dit heeft geleid tot het ontvangen van prestigieuze onderscheidingen, waaronder de Ivanti EMEA Consultancy Partner of the Year award en de Identity Partner of the Year award. IT-Value heeft de eer om de Ivanti Identity Partner voor heel EMEA (Europe, Middle-East, and Africa) te zijn. Hierdoor kunnen we vrijwel elke repetitieve taak of elk proces automatiseren, waardoor organisaties nog meer waarde halen uit hun Ivanti-oplossingen.
Meer weten? Neem contact met ons op.
Lees hier onze Ivanti gerelateerde berichten
Hoeveel tijd besteed de helpdesk in uw organisatie aan herhaaldelijke helpdesktickets? Waarom kosten deze tijd? Hoe kunnen deze tickets anders opgepakt worden? Kan het probleem voorkomen worden? Of kunnen de gebruikers in staat worden gesteld het probleem zelfstandig, snel en ten alle tijden zelf op te lossen?
Veel bedrijven maken gebruik van een IT Service Managementoplossing zoals TOPdesk. Echter zien wij dat veel bedrijven hun IT Service Managementoplossing nog niet voor de volle 100% benutten. Hiermee bedoelen we niet de volledige inrichting van alle mogelijke modules, maar juist de optimalisering van de reeds ingerichte services.
Veel organisaties maken voor hun servicemanagement gebruik van TOPdesk. In TOPdesk kunnen medewerkers middels een self service portaal services aanvragen en incidenten melden. Maakt u ook gebruik van TOPdesk dan helpen wij u graag uw ITSM-proces verder te optimaliseren middels het shift left principe.