Tools4ever – HelloID beheer mogelijkheden
Heb je al een Tools4ever – HelloID oplossing? Of ben je bezig met de implementatie? Dan is het goed om na te denken over het beheer van de omgeving. Zodra je de licenties afneemt krijg je van je partner basisgrantie op het product. Dat wil zoveel zeggen als: Werkt HelloID niet? Dan lossen we de problemen kosteloos voor je op.
We krijgen echter veel vragen van organisaties over het beheren van de HelloID omgeving. Daarom hebben we drie beheeropties die in de meeste gevallen voldoen aan de wensen van de organisatie. Bekijk hieronder de voordelen per optie en kies de optie die bij uw organisatie past.
Waarom IT-Value Identity & Access management?
- >60.000 beheerde gebruikers
- Strategische HelloID Partner
- Vast team van intake tot oplevering
- Van ontwerp tot beheer
- Eigen productontwikkeling
- >5 FTE fulltime betrokken
Sparren en Continuïteit
Kies hiervoor als je een kennispartner wilt waar jouw ervaren HelloID beheerders altijd op kunnen terugvallen. Niet alleen als IAM niet functioneert maar ook voor beheer, consultancy, advies, sparrings- en continuïteitsvraagstukken.
Basis:
- De verzekering dat experts klaar staan om je beheerder(s) te ondersteunen
- 9*5 continuïteit (business blocking)
- Servicedesk (Serviceportaal en e-mail)
- 3e lijn beheer (reactief)
- Incidenten bewaakt met een SLA & Servicemanagement
- Geen eigen certificering nodig
- Snellere oplostijden (premium)
Actief beheer
Binnen je organisatie zijn een aantal collega’s met kennis van HelloID, maar die hebben niet altijd de tijd om alle incidenten op te pakken. Er is ook maar beperkte Tools4ever kennis in huis en hebben behoefte aan een partner die dat kan aanvullen
Alles uit de voorgaande optie, plus:
- 2e en 3e lijn beheer & consultancy
- Monitoring (Pro-actief beheer)
- Dagelijks bekijken van logging/events
- Servicedesk (Telefoon)
- Persoonlijke Service Level Manager
- Inclusief 2 minor changes per maand
- Advies op aanvraag (4x per jaar)
Maximale zekerheid
Je bent een regieorganisatie die er bewust voor kiest om bepaalde percelen van de ICT dienstverlening uit te besteden. HelloID is één van die percelen. Kies dan voor maximale zekerheid, waarin IT-Value alle uitvoerende taken voor je uitvoert.
Alles uit de voorgaande optie, plus:
- 24*7 continuïteit (business blocking)
- Onbeperkte incidenten en minor changes
- Technisch en functioneel beheer
- Geen eigen beheerkennis meer nodig
- Advies en ondersteuning om continue te kunnen verbeteren
Lees meer over Identity & Access management
‘Voor we met HelloID aan de slag gingen werkten we met een voorloper daarvan: UMRA. En dat bleek niet altijd even handig, want er waren nogal wat zaken met maatwerk opgelost, terwijl je deze eigenlijk op een standaard manier wilt configureren.’ Aan het woord is Erwin van Kekem, projectleider bij gemeente Tilburg.
‘Identity en Access Management, kortweg IAM, is een breed begrip. Enerzijds praat je over provisioning wat vooral gaat over onboarding, offboarding en het doorstroomaspect en anderzijds kun je met service automation je tickets weg automatiseren.’
‘IT-Value heeft voor ons de koppeling en de routering van de HR-gegevens naar de Azure-omgeving én alle aangesloten SaaS-applicaties gebracht.’ Aan het woord is Ed de Vogel, ICT-coördinator bij Gemiva.